Excellente dienstverlening kun je samen leren.

Durf de lat hoog te leggen!

De technologische vernieuwingen gaan steeds sneller. Klanten en gebruikers worden bewuster en willen profiteren van de nieuwste toepassingen.
Daar waar professionele hulp het verschil maakt willen we zelfs allemaal excellente dienstverlening.
Denk maar aan een ziekenhuisopname in geval een ernstige ziekte. Of bij het goed laten functioneren van ICT systemen bij dreigende calamiteiten.

Iedereen wil goed worden geholpen.

We willen allemaal dat de vereiste hulp deskundig en op het gewenste tijdstip wordt gegeven. Geen wonder dat zowel particulieren als bedrijven hun verwachtingen steeds scherper bijstellen. Mede ingegeven door de betere communicatietechnieken.
Dit is natuurlijk een kans voor open doel voor slimme bedrijven die hier bedrijfsmatig op inspelen.

Organisatie tijdig aanpassen.

In de praktijk richten succesvolle bedrijven hun organisatie tijdig en professioneel in op de verwachtingen in de markt. De gehele organisatie blijkt zelfs mee te groeien met de veranderende eisen in de markt. Leiding, management en medewerkers zijn allemaal betrokken.
Klanten en gebruikers verwachten dat ze samen met uw ondernemende medewerkers hun wensen kunnen realiseren. Als dat lukt dan is de klanttevreden hoog en de klanten worden zelfs de ambassadeurs van uw bedrijf.

Ondernemende medewerkers

Veel directies vinden het lastig om hun medewerkers in het werkveld te laten werken zoals de klanten dat willen. Er is maar één oplossing, neem zelf het voortouw en gebruik de input van belangrijke klanten als inspiratiebron.
Omdat veel medewerkers zich vaak al lang bewust waren dat er iets moest gebeuren worden verbeteringen positief opgepakt. Het geeft zelfs een betere werksfeer wat een goede basis is om elkaar samen te helpen.

 

Samen aan de slag

Kijk op onze website bij `samen leren ondernemen` hoe u zelf binnen uw bedrijf het initiatief kunt nemen om het management en de medewerkers aan te sporen zich ook klantgericht te ontwikkelen. Bij vragen zijn wij graag uw klankbord!

Recent Posts