EXCELLENTE DIENSTVERLENING HEEFT DE TOEKOMST

BETREK KLANTEN ACTIEF BIJ HET REALISEREN VAN DE GEWENSTE OPLOSSINGEN.

Excellente dienstverleners ondernemen samen op win/win basis met hun klanten.  Niet voor niets luidt het gezegde “wie betaalt die bepaalt”.  Een goede inbreng van de klanten en gebruikers verhoogt de kwaliteit van de oplossing en het geeft extra draagvlak.
Excellente dienstverlening wordt dankzij de menselijk maat goed  gewaardeerd en betaald. En tevreden klanten worden zelfs de ambassadeurs van uw organisatie.

Klantgerichte leiding en intern ondernemerschap.
Een klantgerichte leiding begrijpt dat het management en de medewerkers de juiste bevoegdheden en middelen moeten hebben. Om als interne ondernemers de klanten zakelijk, correct en professioneel van dienst te kunnen zijn.
Ondernemerschap, zakelijk inzicht, onderling respect en  vertrouwen zijn hierbij belangrijke uitgangspunten.

Van Goed naar Beter!
Excellente werken is een resultaat van doorlopend verbeteren. Dat we beter gaan sporten dankzij oefening en training is voor iedereen duidelijk. Dit geldt echter evenzo voor onze werksituaties.
Excellente dienstverleners spelen hierop in door tijdig de regie nemen. Ze moedigen medewerkers aan zich te ontwikkelen tot interne ondernemers.

Wilt u meer weten?

Vraag gratis via CONTACT om onze white paper `excellente dienstverlening`