Samen klantgericht ondernemen

Samen klantgericht ondernemen is een modulaire aanpak voor bedrijven die duurzaam willen groeien door beter met klanten samen te werken. Waarbij de gebruikswaarde voor de klanten en gebruikers het uitgangspunt vormt.

Bij deze integrale verbetering doen alle betrokken managers en medewerkers actief en doelgericht mee. Klantgericht leidinggeven en intern ondernemerschap zijn hierbij belangrijke kernpunten. Alhoewel ieder bedrijf voor een eigen aanpak kiest worden in essentie wel dezelfde stappen gezet.  Deze stappen hebben wij  vastgelegd in een rode draad om `samen van Goed naar Beter te gaan`; resulterend in een leidraad met een tiental modules.

Deze leidraad is een uitstekend hulpmiddel om minder sterke schakels in uw bedrijfsvoering op te sporen. Het verbeterproces is er op gericht om als eerste de zwakste schakels te versterken. Dit gebeurt op een positieve manier waarbij iedereen een kans krijgt zijn bijdrage te leveren. Deze positieve insteek zorgt voor het nodige draagvlak.

Het management en de medewerkers krijgen de uitdaging om samen stap voor stap klantgericht te ondernemen. Hierbij komen zowel de werkwijze als de werkcultuur aan de orde. Het leuke is dat klanten dankzij de transparante rode draad spontaan dergelijke verbeterprojecten omarmen.

Het eindresultaat is dan ook altijd geweldig. Simpel omdat iedereen er beter van wordt.

Bent u nieuwsgierig hoe anderen dit soort verbeteringen hebben opgepakt. Afkijken mag en kan door verder te lezen hoe de modules in elkaar steken.

Win Win DobbelstenenNeem bij interesse contact met ons op.