Klanten willen waar(de) voor hun geld!

Wilt u beter betaalt en gewaardeerd worden door uw klanten? 

Wij luisteren graag naar uw verhaal waarom u dat vindt!

Waarbij wij de juiste vragen proberen te stellen door in de rol van uw klanten te kruipen.

 

  • Doel
    Strategisch nagaan of uw bedrijf toe is aan (meer) klantgericht c.q. vraaggestuurd werken.
  • Doelgroep
    Directie en/of management van uw bedrijf
  • Locatie
    Op uw bedrijf omdat uw huidige bedrijfsvoering het uitgangspunt is. (Referentie ons credo `Van Goed naar Beter`).
  • Onderwerpen
    – Als u zelf iets koopt, welk type klant bent u dan?
    – Wat is voor hierbij het belangrijkste, de prijs (wat je betaalt) of de waarde (die je krijgt)?
    – Hoe gaat u zelf als klant om met aanschafkosten, exploitatiekosten en opbrengsten?
    – Kennen uw medewerkers de gebruiksvoordelen van uw producten en diensten voor uw klanten en hun gebruikers?
    – Kunnen uw medewerkers dit ook op een overtuigende wijze vertellen? Ondersteund door uw website?
    – Geloven uw klanten dit? En willen betalen voor adviezen/ontwerpen met toegevoegde waarde.
    – Hebben uw klanten het gevoel dat uw management en medewerkers ook oog hebben voor het belang van de klanten.
    – Biedt u al nieuwe service, customer support en ontzorging aan op het vlak van bijvoorbeeld nieuwe technologie?
  • Inspirerende voorbeelden uit de praktijk
    Aan de hand van beschikbare modules met ervaringen van innovatieve bedrijven.
  • Resultaat
    Een scherper beeld van de actuele staat van het bedrijf en welke eerste stappen tot verbetering kunnen leiden.

win winVia contact kunt u nadere toelichting vragen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op maar u kunt ons natuurlijk ook bellen.

 

Leerzaam is ook het onderstaande filmpje hoe agrarische ondernemers hun verhaal durven te vertellen.

Recent Posts